Výměna a vrácení zboží

Reklamace v záruční době

Na všechny produkty z naší nabídky poskytujeme záruku 2 roky od data doručení zboží (při nákupu na IČO je záruka 1 rok).

V případě technických problémů nás prosím kontaktujte, než začnete reklamovat zboží. Naši technici Vám rádi poradí.

Jak postupovat při reklamaci zboží

  1. Před odesláním reklamovaného zboží kontaktujte naši technickou podporu a ujistěte se, že se jedná o závadu nebo jiný důvod k reklamaci.
  2. Pokud se dohodnete s technikem, zašlete nám zařízení k reklamaci jakoukoliv přepravní službou podle svého výběru.
  3. Vracené zboží zabalte do vhodného přepravního obalu, aby nedošlo k poškození při přepravě.
  4. Do balíčku přidejte:
    1. Stručný popis závady.
    2. Požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz...).
    3. Kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky).
  5. Balíček zašlete na adresu:

    beinspired s.r.o.
    Hněvkovského 30
    2. patro, dveře 3.07
    617 00 Brno
    tel: 721 227 272 (toto telefonní číslo je určeno výhradně pro dopravce a je nutné ho uvést)

    Nebo do Z-Boxu zásilkovny

    Z-BOX, Hněvkovského 30/65, Brno, Monika Kucek, email: info@sonoff.cz, tel.721 227 272

  6. Naši technici zboží otestují, spojí se s Vámi a dohodnou řešení.

Nabízíme také možnost zaslání zpět k nám na naše náklady přes výdejní místa Zásilkovny

  1. Pouze u oprávněných reklamací (po dohodě s technikem).
  2. Vyžádejte si emailem "štítek na Zásilkovnu".
  3. Štítek Vám přijde emailem od Zásilkovny s předmětem "Reklamační asistent".
  4. Vytiskněte, vystřihněte a nalepte štítek na přepravní obal. Pokud nemáte možnost štítek vytisknout, vyžádejte si od nás číslo zpětné zásilky. Štítek Vám vytisknou na výdejním místě Zásilkovny.
  5. Do balíčku přibalte:
    1. Stručný popis závady.
    2. Požadované řešení v případě uznání reklamace (výměna, vrácení peněz...).
    3. Kontaktní údaje (ideálně číslo objednávky).
  6. Odneste balíček na jakoukoliv pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí. Seznam všech poboček najdete zde.

.

Odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě
  • Spotřebitel (koncový zákazník) má ze zákona právo vrátit zakoupené zboží do 14 dnů bez udání důvodu** (odstoupit od kupní smlouvy).
  • Zákonná lhůta 14 dnů dává spotřebiteli prostor výrobek vyzkoušet, ověřit jeho funkčnost. Proto by se měl spotřebitel k výrobku chovat tak, aby zmíněné vyzkoušení nebylo na výrobku vůbec patrné.
  • Vracené zboží nesmí vykazovat známky použití, opotřebení, nebo poškození (oděrky, škrábance, a podobně).
  • Prosíme naše zákazníky, aby v případě odstoupení od smlouvy vraceli zboží kompletní, včetně originálních obalů, příbalových letáků, kabelů a podobně.
  • Uvedení důvodu není povinné, avšak důvod vrácení výrazně urychlí vyřízení.
  • Pokud zboží kupuje firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu je uvedeno IČ), právo na odstoupení ve 14 denní lhůtě zde nevzniká.
  • Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele upravuje Občanský zákoník, konkrétně § 1835 zákona č. 89/2012 Sb.

**Udáním důvodu proces výrazně urychlíte. Usnadníte tak práci našim technikům, kteří musí vrácené zboží zkontrolovat a rozhodnout, za jakých podmínek je zboží znovu prodejné.

Postup vrácení zboží:

  • Vyplňte prosím formulář níže a zboží zašlete na naši adresu.
  • Případně nás informujte emailem, že odstupujete od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a sdělte nám, jakým způsobem zboží vracíte.
  • Nebo Odstoupení od smlouvy napište svými slovy a společně se zbožím zašlete na naši adresu.
  • Zboží prosím vracejte kompletní, včetně originálních obalů, příbalových letáků, kabelů a podobně.
  • Zboží vhodně zabalte tak, aby nemohlo dojít při přepravě k poškození zboží či prodejního obalu.
  • Do balíčku přibalte písemné podklady, z kterých bude možné zásilku snadno identifikovat (odstoupení od smlouvy, emailovou komunikaci, fakturu a pod.).
  • Při odstoupení od smlouvy hradí zpětnou dopravu kupující.

Adresa pro vrácení zboží:

beinspired s.r.o.
Hněvkovského 30
2. patro, dveře 3.07
617 00 Brno
tel: 721 227 272 (toto telefonní číslo je určeno výhradně pro dopravce a je nutné ho uvést)

Vrácení přes Zásilkovnu: Prosím vyberte Z-Box:

Z-BOX, Hněvkovského 30/65, Brno, Monika Kucek, email: info@sonoff.cz, tel.721 227 272

Preferované způsoby vrácení zboží: Zásilkovna, DPD, GLS, PPL
Nedoporučovaný způsob: Česká pošta, často nám zásilku nedoručí a vrátí se odesílateli.

Tel. určený výhradně pro dopravce, vč. České pošty (+420 721 227 272), email info@sonoff.cz
Vracíte-li zásilku přes Českou poštu (nedoporučujeme), je nutné uvést tel. číslo a email. V opačném případě se o vaší zásilce nedozvíme.

 

Lhůty:

  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující den potom, co jste zboží převzali. Pokud její konec připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den.
  • Zboží musí být vráceno do 14 dnů od oznámení (doručení) odstoupení od smlouvy.
  • Vrácení peněz proběhne do 14ti dnů od doručení vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým bylo zboží uhrazeno. V případě dobírek prosím uveďte do formuláře číslo bankovního účtu, kam můžeme vrácení peněz provést. Uvedením důvodu pro odstoupení od smlouvy proces výrazně urychlíte.

 Vrácení zboží při nákupu na firmu

Při nákupu na firmu, nárok na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě ze zákona nevzniká. Případné vrácení zboží a následný způsob vyrovnáni záleží na domluvě mezi oběma stranami. Kontaktujte nás proto prosím, pokusíme se najít oboustranně uspokojivé řešení.

 Obecná pravidla při vracení zboží firemním zákazníkem

V případě, že se rozhodnete vrátit nám část zboží nebo celou objednávku, zašlete nám prosím zboží ve vhodném obalu na naši adresu:

Kancelář 3.07 (beinspired s.r.o.)
Hněvkovského 30
617 00 Brno
tel: 721 227 272 (toto telefonní číslo je určeno výhradně pro zaslaní zboží zpět přes dopravce a je nutné ho uvést)


s průvodním dopisem (ať ve skladu vědí, o co se jedná). Následně zboží  zkontroluje technik. Podle stavu zboží navrhneme způsob vyrovnání formou slevového kupónu na příští nákup (platný 1 rok) s tím, že si dovolujeme účtovat manipulační poplatek ve výši 0-10 % z původní ceny objednávky (podle stavu vraceného zboží) + náklady balného a poštovného za původní objednávku (minimálně 100 Kč).
 V případě, že vám forma slevového kupónu nevyhovuje, můžeme se dohodnout na vytvoření Opravného daňového dokladu a vrácení peněz stejnou platební metodou, jakou byla původní objednávka uhrazena – zde si dovolujeme účtovat poplatek 10-20% z původní ceny objednávky + náklady balného a poštovného za původní objednávku (minimálně 100 Kč).

Home Assistant

Home Assistant

Provádíme instalaci celého systému Home Asistant.

Věrnostní program

Věrnostní program

Nakupujte přihlášení a za každý nákup získáte body.